piątek, 23 grudnia 2011

Nadeszły Święta




Wigilia Świąt Bożego Narodzenia już jutro.
Wkraczamy w okres świętowania narodzin Dzieciątka.
Proszę więc,
przyjmijcie z tej okazji moje najserdeczniejsze życzenia.

Świąt zdrowych i radosnych,
pełnych wiary, miłości i nadziei,
spędzanych w gronie rodzinnym i
wśród przyjaciół
a także niezapomnianych prezentów
pod choinką -

życzy Kora


Jestem jak chyba większość z nas w końcowej fazie przygotowań do Świąt.
Zgodnie z tradycją w wannie pływają karpie.
Dwa,duże a właściwie wielkie,każdy ma ponad 2,5 kg żywej wagi.
Ich los rozstrzygnie się już dziś,bo dziś będzie przygotowywana galareta.

.
.
Stroik gotowy,a właściwie są dwa.
Można ustawić w różnych miejscach stołu.
Jutro zniesiemy ze strychu pudło z choinką i ozdobami -
niestety będzie sztuczna w tym roku i ubrana tylko jej górna część..
.
.
.
Odświętny strój też przygotowany..
Jako,że zdecydowanie lepiej czuję się w spódnicach,strój można będzie komponować.
Zresztą moje hobby nie rozwija się zbyt spektakularnie,najlepiej więc idzie mi szycie spódnic.
No to mam na uroczystą kolację jedną a drugą z przeznaczeniem do prac kuchennych,ale niekoniecznie,
bo w zestawieniu z czymś przewiewnym,eleganckim też może uchodzić za strój świąteczny.
Ta jednak z pewnością nie zagrzeje u mnie miejsca zbyt długo.
Nie ten krój,nie ten fason...ale pochwalić się chcę jako,że tak mało ostatnio piszę na moim blogu.
Wierzę,że wkrótce się to zmieni,że wyszyję wszystko co skroiłam pod wpływem blogujących i forumowych krawcowych.
Jest tyle pięknych modeli,które zapragnęłam uszyć sobie,no więc wydrukowałam formy i nawet pocięłam tkaniny.No może poprawniej się wyrażę - skroiłam .
Czekam na wolny czas....
Mężczyźni mają lepiej,a może gorzej...
garnitur i odświętna koszula,mucha lub krawat nie wymagają zbyt wiele zachodu by wyglądać uroczyście w ten najpiękniejszy z wieczorów.

Ja będę wyglądać tak,nie wiem czy ładnie ale z pewnością odświętnie i wieczorowo.

Jeszcze tylko jutro wyskok do galerii po majteczki,hihihii święta,święta,święta....

8 komentarzy:

  1. Cudownych, białych, miłych, radosnych,
    pogodnych, spokojnych, zdrowych świąt

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomniałaś mi o majcioszkach o jej:)Jaki fajny ten karp i te jego wąsy:) Spódnice super a wyjątkowo odlotowa jest ta różowa:) Wesołych Świąt, radości nie tylko z przyjmowania ale i z dawania prezentów, aby Nowy Rok był lepszy, cieplejszy, spokojniejszy i zaowocował spełnieniem planów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie kochana również życzę cudownych, rodzinnych Świąt!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego czego życzę sobie,życzę i tobie!Wesołych Świąt!

    P.s
    Majteczki nowe koniecznie i koniecznie czerwone!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesolych Swiat, Korenko! Jak nie zapomne, to tez sie za majcioszkami rozejrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych , spokojnych Świąt w gronie najbliższych :), spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci, na Nowy Rok 2012 aby wszystkie plany, nawet te wydające się abstrakcyjne, udało się zrealizować.
    Szczęścia - dzięki któremu te zamierzenia będą realne.
    Zdrowia, które pomoże w ich realizacji.
    Pieniędzy - bez których, nawet te najwybitniejsze są niczym.
    I przyjaciół, z którymi te sukcesy będzie można dzielić.
    Pozdrawiam Kate:)

    OdpowiedzUsuń