niedziela, 5 stycznia 2014

Ciepła kamizela

Zapowiadałam  swetrową kamizelę   ooo tutaj   i Anula  ;:167 się  dopomina   jej   pokazania...
a ja jak  zwykle  w polu z  robotą.

Owszem  skroiłam ,sfastrygowałam,zszyłam boki i  ramiona i ... i utknęłam.
Trudno  się  szyje  z tej  dzianiny,ciągnie  się   a nawet  rozciąga.
Okazało  się,że mam  różne    wysokości pach  i  długość przodów  jest inna... różna.
To  wynik  szycia,odłożyłam  więc na  wieszak  i muszę  wziąć  na wyciszenie.

Może    uda mi  się  skończyć ją przed  zimą, bo  w gruncie rzeczy niewiele  zostało  do  zrobienia,  ale  tak jak piszę  wyżej...
dla  amatora mojego pokroju  to  trudna  w szyciu  dzianina....




1 komentarz:

  1. Na pewno Ci wyjdzie. Dzianina to ciężki orzech do zgryzienia ale nie niewykonalny. Troszkę cierpliwości i będzie kamizelka jak ta lala. Kolorek jest świetny. Pozdrawiam AGA

    OdpowiedzUsuń