piątek, 9 marca 2012

SAD

8  marca to nie tylko święto  kobiet...
Symboliczny goździk i  rajstopy   pozostały  w pamięci  wielu polskich kobiet  jako  atrybut  uroczystości socjalistycznego  święta  czyli  Międzynarodowego  Dnia Kobiet.
Mimo,że oficjalnie   w Polsce  już od  1993  roku  nie  obchodzimy  tego  dnia  tak uroczyście  jak  to  bywało  w czasach PRL-u,
  to nadal   wiele  z   nas   ma  przyjemność otrzymać  lub kupić  sobie  sama  z tej okazji  kwiatek.

Ja też,od  lat już,  właśnie  8 marca,
w ramach  docenienia  mojej  roli  kobiety pracującej,matki Polki  i pomocy  domowej
 otrzymuję   pierwszego  w  danym  roku  kalendarzowym,kwitnącego  kwiatka.
Najczęściej jest to   pierwiosnek lub hiacynt.

W tym  roku  zostałam  doceniona potrójnie...
tyle  bowiem  doniczuszek  z prymulkami  otrzymałam  wraz  z  życzeniami od  mojego mena.
Gest  wspaniałomyślny i bardzo korzystnie  wpływający na moją  SAD .
Prawda,że  ładnie  się  prezentują  na  moim  stole?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz