wtorek, 21 czerwca 2011

Nadeszło lato...czas wakacji ...



... Zaniedbałam mojego bloga...
zaniedbałam wszelkie hobby,zaniedbałam wszystko...
Czas wrócić ....

Przecież żyję,nawet intensywnie ,prawdopodobnie za intensywnie.
Za dużo mam obowiązków i brakło czasu na przyjemności.
Bo blogowanie niewątpliwie jest przyjemnością.
Lubię odwiedzać Wasze blogi ,lubię coś dziergać,szyć,kleić ...lubię coś robić.
Muszę się przeorganizować,koniecznie wygospodarować odrobinę czasu wyłącznie dla siebie.
Łatwo powiedzieć ale może wezmę się w końcu w karby.
Najwyższa pora.

Nadeszło lato ,zakwitły róże .
Lubicie róże?Dodaj obraz
Ja bardzo,wszystkie,nawet te nie pachnące ale kiedy w grę wchodzi zapach to po prostu mam odjazd .
Mam szczęście,że w naszym ogródku jest ich sporo.
Mogę siedzieć z nosem w ich kwiatach i upajać się ich zapachem .
Oldżi też lubi kwiatki,uczę ją miłości do nich jak i do otaczającego nas świata.
Tę dedykuję Wam wszystkim na przeprosiny i na powitanie lata.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz