poniedziałek, 25 lipca 2011

Wreszcie coś dla siebie...

Pora zrobić coś dla siebie...
Pomyślałam i tak zrobiłam ... hihihi
Zarejestrowałam się jakiś czas temu na papavero z myślą,że będzie to mój podstawowy przewodnik co i jak mam uszyć.
Wszelkie wątpliwości i problemy techniczne zamierzam konsultować na forum .
To bardzo przyjazne nie tylko nowicjuszom forum.
Można omawiać i pytać o radę na wszelkie tematy - zwykle laik ma jakieś opory przed publicznym zadaniem pytania na temat mało znany lub wyglądający na trudny,by nie spotkać się z wyśmianiem czy inną niezbyt przyjemną reakcją ludzi mających dane zagadnienie w jednym paluszku.
Na tym forum jesteśmy przyjmowani z ogromnym zrozumieniem .
Doświadczone osoby - bo przecież zarówno kobiety jak i mężczyźni są aktywnymi użytkownikami tego forum - służą swoją nieocenioną pomocą.
Rostrząsają szczegóły by przybliżyć zagadnienie by stało się wykonalne.
Fajnie jest móc bywać w tak przyjaznym gronie i móc liczyć na zawodową pomoc współuczestników.
Ale..ale... miało być o mnie a wyszło ... o forum eKrawiectwo.net
Nie szkodzi ... o mnie będzie w następnym poście.
Zdradzę tylko,że ściągnęłam z papavero wykroje,ba nawet skleiłam je i ... och to już sukces,moja wygrana z czasem -wykroiłam dwa modele, które zaczynam realizować.
Wreszcie coś dla siebie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz